niedziela, 30 marca 2014

Ogłoszenie parafialne

Cześć.
Na wstępie chcę Was przeprosić, ale ma na to wpływ wiele czynników.
Otóż, zawieszam bloga na czas nieokreślony. Nie będzie to jakoś długo trwało, ale mam do załatwienia w swoim życiu sporo spraw i muszę się wziąć porządnie za mordę. To nie jest za najlepszy czas w moim życiu. Pewnie będę pisała w tym czasie notki, ale nie będę ich dodawała. Jakiś czas temu, zastanawiałam się nad usunięciem bloga, ale byłoby mi trochę szkoda, więc zrezygnowałam z tej myśli. Zapewne będzie to okres do ok. miesiąca. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Pozdrawiam,
Puzzel.

2 komentarze:

  1. Trochę szkoda. Ale rozumiem i na pewno za jakiś czas tu zagladne! I dobrze, że nie usunęłaś całkiem bloga :) Zawsze jeszcze możesz doprowadzić go do końca (oby nie) ale to też jest jakiś sposób.
    Życzę powodzenia ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Nowy rozdział planuję na jakoś ok. 17 kwietnia. To już zależy od całej reszty elementów, które się na to składają.
      Pozdrawiam,
      Tosia <3

      Usuń